Ремонт дороги за технологією укочуваного бетону вперше реалізовується на Київщині
Наприкінці 2020 року розпочався ремонт дороги за новою для столичного регіону технологією. Йдеться про ділянку дороги Р-09 Миронівка – Канів поблизу міста Миронівка.
Технологія укочуваного бетону від будівництва асфальтної дороги відрізняється не сильно. Головна відмінність у тому, що в основі — укочуваний бетон, поверх якого влаштовують асфальтобетонне покриття.
Перевагою застосування цієї технології є швидкість укладки: вона можлива завдяки меншому вмісту води та відсутності арматури. Через знижений вміст води бетонну суміш укладають, наче асфальт, і ущільнюють котками. А вже після 24 годин по ній можна відкривати рух.
Що було зроблено на дорозі Р-09 ?
На ремонтованій ділянці зняли старе асфальтобетонне покриття та влаштували бетонну основу, по якій наразі здійснюється рух автотранспорту. Бетонну ділянку зробили на 900 м.
Решта ремонтних робіт: влаштування двох шарів асфальтобетону та продовження ремонту дороги (на км 5+000 – км 19+100 ) будуть продовжені з настанням сприятливих погодних умов.
Загалом у 2021 році плануємо відновити 19 км дороги Р-09 Миронівка – Канів у Миронівському районі.